Category : BEBEL

BEBEL : RAKAN PENYEWA, TETAMU ATAU PENUMPANG. SILA HADAM.

Permalink to BEBEL : RAKAN PENYEWA, TETAMU ATAU PENUMPANG. SILA HADAM.
As salam.. admin nak membebel sikit pasal konsep “rakan penyewa, tetamu atau penumpang”. Korang tau tak beza antara 3 benda di atas. admin nak nasihatkan supaya korang betul-betul hadam dan tahu menda berkenaan sekiranya korang ada niat nak bertandang dan menumpang kat mana-mana rumah sedara mara korang.. ¬†Penyewa Penyewa

BEBEL : PEMIUTANG, PENJAMIN DAN PENGHUTANG. KORANG YANG MANA?

Permalink to BEBEL : PEMIUTANG, PENJAMIN DAN PENGHUTANG. KORANG YANG MANA?
Assalamu’alaikum wbt dan Salam Sejahtera Hari ni admin nak menulis berkenaan Pemiutang, Penjamin dan Penghutang. Sebut je tiga subjek berkenaan mesti korang teringat pada seseorang kan..? Cuba ingat.. rasa sakit hati tak.. atau rasa macam nak bagi kaki.. hehe.. hadaplah kan.. lumrah hidup.. Jom kita gali isu ini bersama-sama,